thunderbird i pliki psd
twistedme
2015-11-06 08:17:02 UTC

problem nieco zahacza o grafikę :) Od wczoraj mam problem w
thunderbirdem - jak próbuję wysłać maila z załącznikiem w postaci pliku
psd, xcf, to wiadomość się nie wysyła, tylko pasek na 100% stoi na
"dołączanie". Opróżniłem kosz, wysłane, uporządkowałem ale bez zmian.

Dodam, że jak spakuję te pliki zipem, to idzie bez problemu, inne pliki
jpg, png wysyłają się także bez problemu. Ki czort?
twistedme
2015-11-06 13:15:36 UTC
Post by twistedme
Witam,
[...]
Ok, ogólnie internet zgłupiał i w końcu maile też przestały przychodzić
pomogło zresetowanie routera do ustawień fabrycznych. Ciekawe tylko
czemu akurat był problem z tymi plikami, ważyły też mało. No nie ważne.

Miałem kiedyś linksysa przez 3 czy 4 lata chodził non stop, nie
resetowany, w ogóle zapomniany. Kupiłem tp-link, bo zmieniłem dostawcę
internetu i chciałem mieć po wi-fi pełną prędkość, mam go kilka miesięcy
i muszę raz na miesiąc zresetować, bo brakuje internetu.
ivo.andric
2015-11-08 09:55:21 UTC
Post by twistedme
[...]
sprawdz czy nie ma do tp-linka alternatywnego firmware openwrt
http://eko.one.pl/ czy dd-wrt http://www.dd-wrt.com/site/index. o ile
sprzetowo nie jest uszkodzony to powinno rozwiazac to twoje problemy.

ivo