AGFA - Skanery płaskie
MIR
2014-07-09 09:31:15 UTC
Do Skanerów SNAPSCAN 1236u po pewnym czasie pojawiły zaktualizowane wersje
oprogramowania, dzięki temu skanery te nadal mogą współpracować z
komputerami z systemem WINDOWS XP.

Proszę i INFO:

CZY, oraz KTÓRE typy płaskich skanerów Agfa mogą pracować z komputerami z
nowszymi wersjami systemu, mianowicieWINDOWS 7 i 8 - bardzo proszę o
podzielenie się takimi informacjami - mam bowiem kilka skanerów płaskich
Agfy różnych wersji SNAPSCAN i zamierzam wystawić je na akcjach Allegro, ale
nie wiem czy byłoby to sensowne.

Z pozdrowieniem [ - ] MIR
ivo.andric
2014-07-12 10:45:55 UTC
agfa 1212u + w7 64bit dziala na sofcie Vuescan (wersji nie pamietam)
na xp do ww skanera lepiej uzyc fotolook niz dedykowany soft

MIR
2014-07-12 19:25:44 UTC
Dzieki za podjecie tematu.
Wstawilem go takze na Grupe FOTO CYFR.
___________________

Pozdrowienia [ - ] MIR
ivo.andric
2014-07-14 13:05:06 UTC
Post by ivo.andric
agfa 1212u + w7 64bit dziala na sofcie Vuescan (wersji nie pamietam)
wersja 9.1.14 x49 bit

666
2014-11-03 17:02:10 UTC
Agfa FotoLook to jest akurat dedykowane oprogramowanie do 1212u.
Niestety FotoLook przestal pracowac ze skanerami nowszej serii s.. .. (nie
widzi ich, to jest prawdopodobnie latwe do zlamania, np. dostawienie nowych
typów skanerów do jakiejs listy, ale ja nie umiem).

-----