AVC-Intra Dekoder [cross]
rs
2014-06-16 20:42:48 UTC
czy ktos wie moze skad wziac codec, albo w jaki sposob zmusic dowolny
player by pokazywal pod W7, material (QT) zakodowany tym codekiem? tylko
pokazywal. bede wdzieczny za namiar na takie cudo. <rs>
BQB
2014-06-16 23:19:29 UTC
vlc testowałeś? albo media player classic + quicktime alternative + ffdshow?
rs
owszem. <rs>
Sławek Maculewicz
2014-06-17 06:41:35 UTC
Post by rs
Post by BQB
Post by rs
[...]
A to
http://www.calibratedsoftware.com/QAVCIntraDownload.asp
się nie nadaje?
Brak sygnaturki.
rs
2014-06-17 15:01:52 UTC
Post by Sławek Maculewicz
Post by rs
Post by BQB
Post by rs
[...]
się nadaje, ale w płatnej wersji. w przeciwnym wypadku wstawia fafnascie
obrzydliwych watermarków. nie przywykłem płacić za kodeki, żebym mógł
obejrzeć materiał nagrany kamerą, tym bardziej, że na makówce z
zainstalowanym FC, QTPlayer odtwarza, to bez problemu. <rs>
Sławek Maculewicz
2014-06-18 07:08:58 UTC
Post by rs
Post by Sławek Maculewicz
Post by rs
Post by BQB
Post by rs
[...]
No to czek dyz aut:
codec.kiev.ua - coś mają w dziale MP4...
Brak sygnaturki.
rs
2014-06-18 14:02:13 UTC
Post by Sławek Maculewicz
Post by rs
Post by Sławek Maculewicz
Post by rs
Post by BQB
Post by rs
[...]
ha! toś mi panie niespodziankę sprawił, a już straciłem nadzieję, ze to
popchnę pod Windows. wielkie dzięki. btw. fajna kolekcja, tylko ciekawe
ile w niej wirusów. <rs>

Czarek
2014-06-17 15:11:10 UTC
Post by rs
czy ktos wie moze skad wziac codec, albo w jaki sposob zmusic dowolny
player by pokazywal pod W7, material (QT) zakodowany tym codekiem? tylko
pokazywal. bede wdzieczny za namiar na takie cudo. <rs>
Możesz gdzieś wrzucić próbkę tego materiału?
Czarek
rs
2014-06-17 15:32:28 UTC
Post by Czarek
Post by rs
[...]
hmmm. nie wiem, czy mogę ten materiał upubliczniać. ale pogadam o tym z
autorami. <rs>
1634Racine
e tam :) daj z 4 sek, wystarczy.
rs
bez sesnu, bo to musialym ten material ciac i renderowac. <rs>
1634Racine
2014-06-17 16:12:12 UTC
Post by rs
Post by 1634Racine
Post by rs
Post by Czarek
Post by rs
[...]
z wiersza, na przyklad dla pliku *.mov, fragment zaczyna się (-ss) OD 30s
klipu i trwa PRZEZ 60s (-t).:

ffmpeg -i plik1.mov -ss 30 -t 60 -c copy plik2.mov

albo

ffmpeg -i plik1.mov -ss 00:00:30.0 -t 00:00:60.0 -c copy plik2.mov
rs
przeczytaj lepiej jeszcze raz, w czym jest problem. <rs>
1634Racine
2014-06-17 16:28:29 UTC
Post by 1634Racine
Post by rs
Post by 1634Racine
Post by rs
Post by Czarek
Post by rs
[...]
dalem Ci propozycje prostej metody na wyciecie (bez dlubania w pliku) tych
przyslowiowych 4 sek, wrzucenia ich na jakis dropbox i bedzie do obejrzenia.
O tym pisalem.
rs
2014-06-17 16:49:22 UTC
Post by 1634Racine
Post by 1634Racine
Post by rs
Post by 1634Racine
Post by rs
Post by Czarek
Post by rs
[...]
zastanow sie najpierw co mi proponujesz? sugerujesz, ze jestes takim
specjalista, ktory z rozkaldu zer i jedynek (albo hex), jest w stanie
wywnioskowac jak mozna obejrzec to wideo? przeciez nie tak dawno nie
wiedziales, co poczac z przeplotem w wideo.
czy wiesz chociaz gdzie w tym pliku sa zapisane headery z informacja o
parametrach materialu wideo? <rs>
1634Racine
2014-06-17 17:04:18 UTC
rs in news:53a07192$0$10870$c3e8da3$***@news.astraweb.com
[...............]]
Post by rs
zastanow sie najpierw co mi proponujesz?
zaproponowalem Ci wrzucenie probki materialu otrzymanej bez rekodowania. A
czy ja znajde metode na odtwarzanie, czy nie ja - mozesz wrzucic probke z
zastrzezeniem,ze nie dla mnie, nie taka paranoje juz widzialem w sieci :)
Post by rs
sugerujesz, ze jestes takim specjalista, ktory z rozkaldu zer i jedynek
(albo hex), jest w stanie wywnioskowac jak mozna obejrzec to wideo?
nawet debil nie idzie taka droga w tej sprawie, wiec mam szanse, ze nie
pojde
Post by rs
przeciez nie tak dawno nie wiedziales, co poczac z przeplotem w wideo.
co poczac z przeplotem w wideo, to raczej wiadomo i zdaje sie, ze nie o to
pytalem, ale co poczac z przeplotem w zbiorze otrzymanych z niego
stopklatek, to juz takie jasne nie bylo i o to pytalem.
rs
2014-06-17 17:29:20 UTC
Post by 1634Racine
[...............]]
Post by rs
[...]
to powiedz mi w jaki sposób byś się do analizy takiego kawałka w ogóle
zabrał. przecież nawet nie wiesz, czy w tym fragmencie by była zawarta
choć jedna klatka kluczowa. <rs>
1634Racine
2014-06-17 17:42:59 UTC
Post by rs
Post by 1634Racine
[...............]]
Post by rs
[...]
co sie tak spinasz? co tak egzaminujesz? :) :) to wrzuc 12 sek. Albo 37.
Ciesz sie, ze ktos w ogole odpowiada, bo za tzw. 2-a lat bedzie trumna w
usensecie i bedziesz sobie na fb mogl poogladac fotki z burakami na
talerzach, bo to publikuja, a nie pytac o kodeki. Kto Ci powiedzial,ze to w
ogole ja Ci pomoge? moze Rota czyta po pl i z nudow poda Ci rękę, potrafil
zdlubac divx, to moze i z Twoimi filmami poradzi sobie. Kto wie? nie dajesz
losowi szansy - odpadasz. :)
mr misio
2014-06-17 18:07:20 UTC
Post by 1634Racine
[...]
[lubie to!]

;)
http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

# http://youtu.be/i1Cs5fPagno ;)
rs
2014-06-17 18:11:07 UTC
Post by 1634Racine
Post by rs
Post by 1634Racine
[...............]]
Post by rs
[...]
bo chce ci pokazac jak bez sensu jest twoja propozycja tym konkretnym
wypadku. jakbys troche pomyslal przed tym co napisales, to moze byc sie
czegos nawet nauczyl.
Post by 1634Racine
Ciesz sie, ze ktos w ogole odpowiada,
sorry, ale takie odpowiedzi mi nic nie pomagaja, a wrecz przeciwnie
zmuszalyby mnie do wykonania bezowocenej pracy. rownie dobrze moglbys mi
polecic, zebym odmowil trzy zdrowaski i po tym moglbym ten material
obejrzec. to juz wole, zeby taki odpowiedzi nie bylo. usenet bylby bez
nich bardziej wartosciowy.
jedyna sensowna odpowiedz jaka tutaj padla (juz po paru kolejkach
oczywistych dojasnien) byla Slawka Maculewicza z propozycja softu od
calibratesoftware.

bo za tzw. 2-a lat bedzie
Post by 1634Racine
[...]
z taka demagogia bylbys pewnie dobra przedszkolanka. tymczasem sprawa
jest juz nieaktualna. <rs>
mr misio
2014-06-17 18:22:21 UTC
Post by rs
sorry, ale takie odpowiedzi mi nic nie pomagaja
To wykup platne wsparcie wreszcie i przestan truc dupe w dosc
nieuprzejmy sposob "jestem RS i mnie sie nalezy".
http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

# http://youtu.be/i1Cs5fPagno ;)
1634Racine
2014-06-17 18:40:20 UTC
Post by rs
Post by 1634Racine
Post by rs
Post by 1634Racine
[...............]]
Post by rs
[...]
kazdy gdzies czegos uczyl sie :) nawet ten co tylko 7 klas zdobyl. np ja
uczylem sie ratowania 2 gb pliku mxf wyspecjalizowanym softem od sony, ktory
mi podrzucili na ftp, bo znajomym padl projekt tv i kwiczeli - mieli w plecy
iles tam tys zl, wiec to korporacyjne sony po tel ode mnie dalo mi swoje dwa
dobre
programy detekcyjne (wewnetrzne ich, z przyrzeczeniem moim, ze nie wrzuce do
sieci :) i
udalo sie :) a czego sie przy tym nauczylem, to
nauczylem. Jest tego troche. Co nie znaczy, ze jutro nie zapytam tutaj, jak
konserwe z mielonka otworzyc, bo tego akurat nie przerabialem z sony i moze
ktos tutaj podpowie, moze nawet sam Slawek Maculewicz? No :) Moze nawet on
sam mi podpowie, jak otworzyc konserwe? dlaczego nie? Jak gosc w normie -
podpowie. Prawda?
rs
2014-06-17 18:58:21 UTC
Post by 1634Racine
[...]
no jestes prawdziwym bohaterem. uratowales projekt TV (cokolwiek to
znaczy) przy pomocy tech supportu i nawet wiesz co to ftp. szacun. ale
pozwolisz, ze jak tu zrobie EOT. <rs>
1634Racine
2014-06-17 19:04:30 UTC
Post by rs
Post by 1634Racine
[...]
pozwole,ze zrobisz eot. to jest jedna z tych rzeczy, o ktorej sam mozesz
decydowac, a ja łopatek nie zabieram :) I pamietaj/albo nie,ja to w kazdym
razie stosuje od lat tysiaca: walczyc warto z czolgami, nie z kelnerami.
rs
2014-06-17 19:24:32 UTC
Post by 1634Racine
Post by rs
Post by 1634Racine
[...]
hehehe. a to nawet zabawne, bo nawet nie zauwazyles, ze ja te zasade
wlasnie zastosowalem.
bylo EOT, a teraz EOD. juz bez pytania o pozwolenie, ale mam nadzieje,
ze rowniez nie masz nic przeciwko. <rs>
1634Racine
2014-06-17 19:40:18 UTC
Post by rs
Post by 1634Racine
Post by rs
Post by 1634Racine
[...]
nie mam nic przeciwko, nie mam :) pod jednym warunkiem: ze musisz zebrac
sily do walki z czolgami. A walczysz z czolgami? Masz ordery? Chociaz
jeden. Czy zadnego. Jak to jest z panem... Jak.
(Mam nadzieje, ze podzielisz sie z kolezankami i kolegami wiedza o metodzie
naprawy (?) mat filmowego, skoro z takim wdziekiem - przynajmniej w
pierwszym poscie - zawrocilem im d...y. Cos im sie nalezy, prawda? :)
Sławek Maculewicz
Brak sygnaturki.
mr misio
2014-06-17 17:24:57 UTC
Post by rs
Post by 1634Racine
Post by rs
Post by Czarek
Post by rs
[...]
ale to chcesz pomocy czy masz w dupie?

#
;)
1634Racine
2014-06-17 15:51:43 UTC
potplayer?
rs
2014-06-17 15:58:49 UTC
Post by 1634Racine
Post by rs
[...]
to nie jest kwestia playera, ale kodekow panasonica to ich kamery. ale i
tak probowalem. <rs>
1634Racine
2014-06-17 16:21:04 UTC
Post by rs
Post by 1634Racine
Post by rs
[...]
ale to MOZE byc kwestia playera :) moze miec,ale nie musi jak wiadomo ,
mozliwosc dekodowania.

no to przede wszystkim: wklep tutaj pelny wydruk z mediainfo o tym pliku
rs
2014-06-17 16:53:05 UTC
Post by 1634Racine
Post by rs
Post by 1634Racine
Post by rs
[...]
nei mam w tej chwili dostepuu do tych plikow, ale np. wszystkie
popularne playery pod windows i programy do konwertowania, zgodnie
mowily ze albo nie moga otworzyc streamu wideo, albo ze zadnego wideo w
tym pliku nie ma. nawet jego czas zle rozpoznawaly. <rs>