video z kamery [cross]
rs
2014-08-05 18:11:39 UTC
nowe pliki video pochodzące z tego samego źródła, co poprzednim razem
(watek o AVC-Intra). tym razem mam problem z dźwiękiem. dziwne jest to,
że np. jest jedna sesja zdjęciowa i niektóre pliki mają dźwięk, a inne
nie. logicznym byłoby sądzić, że się mikrofon odpinał, albo coś w tym
stylu. ale nie. na makowce wszystko jest ok. no i tu zaczyna się cyrk.

na makowce quicktime player zgodnie z innymi programami mówi, ze dźwięk
jest zapisany jako PCM (nie wdając się w szczegóły), w windows mediainfo
i gspot dodają, że to 16-bit signed little-endian. no i cacy. tyle, że
programy do konwersji video na makówce (miro video converter i
handbrake), albo nie potrafią w ogóle zaimportować tych plików , albo
macx video converter, jeśli już to zrobi nie ma żadnego problemu z
konwersją (przynajmniej nie zgłasza żadnego błędu), ale w docelowym
pliku nadal dźwięku nadal nie ma, niezależnie od tego jakiego codeka się
użyje (aac, mp3, pcm). dźwięku już nie ma ani na makowce, ani na pc.

a żeby bylo jeszcze śmieszniej, to QT na makowce exportuje te pliki
również bezproblemowo, tylko że na PC, sam QT odtwarza dzwiek, ale kiz
obrazu nie odtwarza i tu się niewiele da podziałać, ale to i tak nie
opcja. na makowce oczywiście wszystko hula. no i tu poleglem. zanim
jednak to uczynilem, to zainstalowałem na windows (W7x6x) audio codeki
ffdshowx64 jak to polecil mi mediainfo.

oczywiście mógłbym, importować każdy plik z osobna do final cut i
renderować w jakiejś formie, która by była czytana na PC, albo podklejać
dźwięk ze skonwertowanego QT do oryginalnego pliku, którego wideo jest,
ok, ale nie mam zamiaru tego robić, bo tych problematycznych plików jest
trochę za dużo, żeby to było praktycznym rozwiązaniem. pliki te muszą
jednak być otwierane na pctach, do których nie mam dostępu, wiec ich
zawartość musi zapisana w możliwie standardowy sposób. ale jak na razie,
to ja nawet na swoim ich nie mogę poprawnie otworzyć.

jakby ktoś miął ochotę, sie w tym pogrzebać i rozmownic co jest grane,
to tu jest link do jednego z oryginalnych plików (72MB).

http://we.tl/KviXD2SucA

z góry dzięki za jakąś sensowną poradę, czy wskazówkę. <rs>

ps. czy to możliwe, żeby w polskim usenecie nie było grupy o
Mackintoshach, czy to tylko mój serwer news, takowej nie hostuje??
monter.FM
2014-08-05 20:39:03 UTC
Post by rs
[...]
Na razie sprawdziłem ten plik na PC (Win7).
MediaInfo (w głównej sekcji masa tagów) widzi aż cztery strumienie audio
- każdy mono skierowany do głośnika centralnego :)
Sony Vegas i Reaper czytają bez problemu i twierdzą, że wszystkie
strumienie to cisza cyfrowa.
Post by rs
z góry dzięki za jakąś sensowną poradę, czy wskazówkę. <rs>
Na tym etapie trudno o jedno i drugie :)
Jutro spróbuję na makówce.
Czy na pewno TEN plik wydawał gdziekolwiek dźwięki?
http://monter.fm/
rs
2014-08-05 22:44:04 UTC
On 8/5/2014 4:39 PM, monter.FM wrote:

wielkie dzięki za podpowiedz.
Post by monter.FM
[...]
to może sprawdzę tymi programami, ale np. taki premiere mówi, że w ogóle
tych plików nie otworzy, bo nie ma codeków.
Post by monter.FM
strumienie to cisza cyfrowa.
Na tym etapie trudno o jedno i drugie :)
Jutro spróbuję na makówce.
Czy na pewno TEN plik wydawał gdziekolwiek dźwięki?
kurwa. ze to właśnie mnie musi spotykać. w tej sesji, jest kilkadziesiąt
plików. z pewnych powodów wybrałem ten, w którym dobrze widać usta, ale
okazuje się, że ten plik faktycznie nie ma dźwięku. znaczy się ma, ale
jak piszesz cyfrowa cisza. poprzedni i następny w kolejce już mają.
wtedy nie miałem dostępu do makówy, teraz mam.

bardzo przepraszam, że nie sprawdziłem. no ja pierdolę, a w totolotka
trafić ni chuja nie mogę, nawet dwójki.
ten plik na 100% ma dźwięk.

http://we.tl/CoxSNmTCKd

<rs>
ivo.andric
2014-08-06 17:43:19 UTC
Post by rs
ten plik na 100% ma dźwięk.
avidemux widzi 4 sciezki audio (0,1,2,3)
w 1 jest dzwiek
w pozostalych - cisza

wg mediainfo video niby ma byc (AVC) ale go nie widzi ani premiere,
avidemux, mpui czy jakies konwertery
Any Video Converter rozpoznaje plik jako format ai15, cokolwiek to
znaczy

premiere importuje plik ale widzi go jako TYLKO AUDIO z 4 sciezkami (jak
avidemux)

tu masz info z AP 5.0.3:

Type: QuickTime Movie
File Size: 99,8 MB
Source Audio Format: 48000 Hz - 16 bit - Mono
Project Audio Format: 48000 Hz - 32 bit floating point - Mono
Total Duration: 00:00:07:07680
Average Data Rate: 13,9 MB / second

QuickTime Details:
Movie contains 1 video track(s), 4 audio track(s) and 1 timecode
track(s).

Video:
There are 179 frames with a duration of 1/25th.

Video track 1:
Duration is 179
Average frame rate is 25,00 fps

Video track 1 contains 1 type(s) of video data:

Video data block #1:
Frame Size = 1920 x 1080
Compressor = AVC-Intra 100M 1080i50
Quality = Normal (3,00)

Audio:
Audio track 1 contains 1 type(s) of audio data:

Audio data block #1:
Format = 16 bit - Mono
Rate = 48000 Hz
Compressor = sowt

Audio track 2 contains 1 type(s) of audio data:

Audio data block #1:
Format = 16 bit - Mono
Rate = 48000 Hz
Compressor = sowt

Audio track 3 contains 1 type(s) of audio data:

Audio data block #1:
Format = 16 bit - Mono
Rate = 48000 Hz
Compressor = sowt

Audio track 4 contains 1 type(s) of audio data:

Audio data block #1:
Format = 16 bit - Mono
Rate = 48000 Hz
Compressor = sowt

Timecode:
Timecode track 1 contains 1 type(s) of data:

Timecode data block #1:
Start Time = 00:42:20:12
Reel name = NO NAME

ivo
rs
2014-08-06 18:58:28 UTC
Post by ivo.andric
Post by rs
ten plik na 100% ma dźwięk.
dzieki za odpowiedz.
Post by ivo.andric
avidemux widzi 4 sciezki audio (0,1,2,3)
w 1 jest dzwiek
w pozostalych - cisza
w pozostalych? wrzucilem link jeszcze tylko do jednego pliku wideo (ten
pierwszy, ktory faktycznie jest bez dzwieku. choc napisalem do autora,
ktory sie zażegnuje, ze wszyskie pliki maja dzwiek. nastepny to plik
audio, z tego co wyzej i oczywiscie dzwiek w nim jest.
Post by ivo.andric
[...]
dzieki. jak to juz wszystko przerobilem. problem jednak nadal pozostaje,
ze nie znalazlem programu/sposobu na PC ktory by odtworzyl dzwiek i
audio z tych plikow, i zapisal to jako bardziej zjadliwy format. a na
macu tez nie znalazlem programu, ktory by to zapisal pod PC, mimo, ze z
poprawnym otwarciem tych plikow raczej nie ma problemu.
[...]

dzieki. u mnie AP CS6 nie otwiera pliku, bo mowi, ze mu codeka brakuje,
ale nie mowi, ktorego i dalej w ogole nie chce rozmawiac. info ktore
wkleiles jest bardzo podobne do tego, ktore pokazuje sony vegas, ktory
otwiera plik, gra dzwiek, ale nie pokazuje obrazu, wiec nadal dupa.
zreszta rozwiazanie z takim programami jak AP i SV, nawet jakby
odtwarzaly jedno i drugie, to nie jest rozwiazaniem do praktycznego
zastosowania. szukam jakiegos tasmociagu, ktory wciagnie te wszystkie
pliki i wypluje standardowe streamy do bezproblemowego odczytania na PC.
<rs>
ivo.andric
2014-08-06 20:21:20 UTC
Post by rs
Post by ivo.andric
avidemux widzi 4 sciezki audio (0,1,2,3)
w 1 jest dzwiek
w pozostalych - cisza
w pozostalych?
dzwiek jest w sciezce nr 1
w sciezkach 0, 2 i 3 cisza
odnosi sie to do pliku ktory wrzuciles ostatni

ivo
rs
2014-08-06 20:31:41 UTC
Post by ivo.andric
Post by rs
Post by ivo.andric
[...]
ale jako ostatni wrzuciłem link do m4a, czyli pliku dźwiękowego, no i
niejako samo przez się, się rozumie, że tam dźwięk jest.
czy mam rozumieć, że w pozostałych dwóch plikach wideo, nie masz
dźwięku? <rs>
Mark
2014-08-06 01:05:30 UTC
Post by rs
ps. czy to możliwe, żeby w polskim usenecie nie było grupy o
Mackintoshach, czy to tylko mój serwer news, takowej nie hostuje??
Jest taka grupa, nazywa się: pl.comp.sys.macintosh

P.S. Oba pliki nie mają dźwięku. Sprawdzałeś czy Panosonic nie dołączył
do kamery jakuiegoś softu?
--
Mark
***@pnet.pl
***@onet.pl
rs
2014-08-06 05:09:04 UTC
Post by Mark
Post by rs
[...]
drugi plik ma dzwiek.
http://we.tl/otQ3K1kqjE
na pewno panasonic cos dolaczyl, tyle ze on prawdopodonnie wspolpracuje
z apple i kiedy sie zaintaluje final cut, te codeki juz sa. niestety nie
mam dostepu do makowki bez final cut, zeby to sprawdzic, ale nikt z nas
nie ma takiej kamery ani w ogole sprzetu panasonica. a ta kamera jest na
drugim koncu swiata, ale postaram sie dowiedziec co to jest za sprzet i
jak to z softem na pc sprawa wyglada.
na pc, jak widac nie jest tak latwo. tylko ze little-endian to bardzo
popularny codek jest. chyba jeden z najstarszych na makowce. i tym
bardziej nie rozumiem skad te problemy. <rs>
monter.FM
2014-08-06 07:50:08 UTC
Post by rs
Post by Mark
Post by rs
[...]
...ta kamera jest na
drugim koncu swiata
Indie? ;)

, ale postaram sie dowiedziec co to jest za sprzet i

http://tinyurl.com/mdmgwt4
Post by rs
jak to z softem na pc sprawa wyglada.
Będę rozkminiał jak uporam się pilną robotą.

http://monter.FM/
rs
2014-08-06 14:38:49 UTC
Post by monter.FM
Post by rs
Post by Mark
Post by rs
[...]
Egipt.
Post by monter.FM
, ale postaram sie dowiedziec co to jest za sprzet i
http://tinyurl.com/mdmgwt4
ja tez. <rs>
monter.FM
2014-08-07 11:50:52 UTC
Post by rs
...postaram sie dowiedziec co to jest za sprzet i
http://tinyurl.com/mdmgwt4
"Hmm, the page you're looking for can't be found."
Tam coś poszachrowali z refererami na WWW.
To ta kamera:
http://tinyurl.com/p7f8559

ffmpeg radzi sobie z czytaniem i konwersją video.
Po chwili dłubania udało mi się usłyszeć audio.
Dźwięk w pliku 002266.mov siedzi w strumieniu nr 2 (z czterech).

[Minęła dłuższa chwila]
Mam działające video+audio w VLC i QT (brak obrazu w WMPlayer).
Na razie konkretny przykład z linii poleceń. Jak będę miał chwilę, to
upiszę jakieś GUI do masowej przeróbki na podstawie wprowadzonych
ręcznie parametrów ffmpega.
Poniższe działa mi na Win7 32-bit, ffmpeg 2.2.3 (19.06.2014, na nowszych
wersjach też powinno).
http://ffmpeg.zeranoe.com/builds/

Konwersja do ProRes LT z usuniętym przeplotem (nie mam FCP, ale powinno
działać):
ffmpeg -i 002266.mov -vf "yadif=0:-1:0" -map 0:0 -map 0:2 -c:v prores_ks
-profile:v 2 -c:a:0 copy -y 002266_ffpr.mov

Gdyby jakiś soft czytał oryginalne video bez problemu i nie darł się jak
QT o brakujący komponent (dekoder AVC-Intra):
ffmpeg -i 002266.mov -map 0:0 -map 0:2 -c:v copy -c:a:0 copy -y
002266_ff.mov
http://monter.FM/
rs
2014-08-07 20:17:38 UTC
Post by monter.FM
Post by rs
...postaram sie dowiedziec co to jest za sprzet i
http://tinyurl.com/mdmgwt4
"Hmm, the page you're looking for can't be found."
Tam coś poszachrowali z refererami na WWW.
http://tinyurl.com/p7f8559
tak. to ta camera, a jeszcze konkretniej AG-HPX372EN. panasonic w
przypadku tej kamery, nie udziela pomocy technicznej użytkownikom
windows. więc niech zapadną na koklusz.
Post by monter.FM
[...]
fantastycznie. wszystko hula. wieeeeeeelkie dzięki. zrezygnowałem z
używania ffmpeg lata temu. już nawet zapomniałem o jego istnieniu, bo
zawsze była inna możliwość, ale widzę, że trzeba do niego powrócić, przy
bardziej pokrętnych problemach. gui do taśmociągu byłoby mile widziane,
jeśli nie zajmie ci, jego zmajstrowanie zbyt wiele czasu. jak nie, to
sobie jakoś poradzę. jeszcze raz wielkie dzięki. <rs>
monter.FM
2014-08-12 19:05:04 UTC
Post by rs
fantastycznie. wszystko hula. wieeeeeeelkie dzięki. zrezygnowałem z
używania ffmpeg lata temu. już nawet zapomniałem o jego istnieniu
Wymęczyłem na szybko GUI do ffmpega z podstawowymi trzema presetami
(pierwsze dwa dla rs).

Ma niewiele opcji, za to dużo niedoróbek ;)
Działa metodą "przeciągnij i upuść".
Ma tylko podstawową obsługę błędów, może się wywalać.
Pliki wyjściowe wypluwa do bieżącego podkatalogu "RoboVidA".
Ale planuję go rozwinąć, będzie więcej wbudowanych presetów, będzie je
można samemu tworzyć (format linii poleceń zawiera dwa %s - pierwszy to
plik wejściowy, drugi wyjściowy, na końcu jest |mov - rozszerzenie pliku
wyjściowego, |* oznacza takie samo rozszerzenie co plik wejściowy).
Dodam obsługę sekwencji obrazków (dpx, tiff, png, jpg), zmianę klatkażu itd.
Ale to za parę tygodni :)

Na razie tak wygląda:

Do ściągnięcia:
http://monter.homenet.org/skrypty/bin/RoboVidA.exe (działa 7:00-1:00)
http://monter.fm/scripts/bin/RoboVidA.exe (24/7)

Dodatkowo potrzebuje ffmpeg.exe w .\tools\ , w razie potrzeby sam
ściągnie (7:00-1:00).

Nie kompresowałem UPX-em, jest większa szansa, że antywirus nie będzie
go nazywał trojanem :)

W razie gdyby co, czekam na uwagi.
http://monter.fm/
rs
2014-08-12 20:04:41 UTC
http://monter.homenet.org/skrypty/RoboVidA.png
http://monter.homenet.org/skrypty/bin/RoboVidA.exe (działa 7:00-1:00)
http://monter.fm/scripts/bin/RoboVidA.exe (24/7)
sciagniete.
Post by monter.FM
[...]
szacun! proste i konkretne. tego mi było trzeba, ale już po zawodach.
mały batch z wpiętym ffmpeg załatwił mi wszystkie pliki w dwa dni.
jeszcze raz dzięki za pomoc i przywrócenie wiary w polski usenet. na
pewno tego GUI kiedyś użyje (znając tych Egipcjan pewnie już niedługo) i
pewnie nie tylko ja. jak na razie, to poza wersją angielską (żeby
poszedł w szeroki świat i sławił imię autora), nie mam sugestii, a to co
bym ewentualnie mógł zasugerować, to by zrobiło z tego prostego i
eleganckiego interfacu kombajn.
btw. nod32 nie płacze. comodo tez nie. <rs>
monter.FM
2014-08-12 21:04:36 UTC
Post by rs
Post by monter.FM
[...]
Dzięki, planuję dodać angielską wersję i pododawać trochę opcji, ale
głównie w menu, żeby nie pstrzyć interfejsu.

Piszę go głównie dla siebie, bo ostatnio musiałem kilka razy (wklepując
parametry ręcznie w konsoli) przekonwertować kilka razy filmy z
konkretnymi ustawieniami.
Ale jak wyjdzie ładny i stabilny, to pchnę go w świat, może jeszcze
komuś podpasuje. Trochę szkoda że na Maca raczej nie będzie wersji.
http://monter.fm/
R.e.m.e.K
2014-08-13 07:18:13 UTC
Post by monter.FM
Trochę szkoda że na Maca raczej nie będzie wersji.
Napisz go w Delphi. Wtedy i na Macu pojdzie :-)
--
pozdro
R.e.m.e.K
monter.FM
2014-08-13 08:33:31 UTC
Post by R.e.m.e.K
Post by monter.FM
Trochę szkoda że na Maca raczej nie będzie wersji.
Napisz go w Delphi. Wtedy i na Macu pojdzie :-)
Tylko programować to trzeba umić ;)
Ściubię w AutoIt3 :)
Od dawna (zrywami) podpatruję Delphi/TP/Lazarusa, ale mam za mało czasu
i samozaparcia, żeby to ogarnąć.
http://monter.FM/
monter.FM
2014-08-13 14:52:26 UTC
Post by monter.FM
http://monter.homenet.org/skrypty/bin/RoboVidA.exe (działa 7:00-1:00)
http://monter.fm/scripts/bin/RoboVidA.exe (24/7)
NOD w pracy się pluł przy ściąganiu z http, a z
ftp://monter.homenet.org/skrypty/bin/RoboVidA.exe
już nie (taka ciekawostka) - a to ten sam fizycznie plik.

Dorzucam jeszcze dwa presety do wklejenia (przycisk z literą "E"):
Zmiana klatkażu 24 <-> 25 fps. Jakość dźwięku pozostawia sporo do
życzenia, ale w przyszłości użyję też sox :)

FPS: 24 -> 25=-i %s -r 25 -filter_complex
"[0:v]setpts=0.96*PTS[v];[0:a]atempo=1.0416666666666666666666666666667[a]"
-map "[v]" -map "[a]" -y %s|*
FPS: 25 -> 24=-i %s -r 24 -filter_complex
"[0:v]setpts=1.0416666666666666666666666666667*PTS[v];[0:a]atempo=0.96[a]"
-map "[v]" -map "[a]" -y %s|*
http://monter.FM/
Tomasz Sowa
2014-08-07 12:38:03 UTC
Witam, dnia Wed, 06 Aug 2014 10:38:49 -0400
Post by rs
Post by monter.FM
Będę rozkminiał jak uporam się pilną robotą.
ja tez. <rs>
a skoro wszyscy to ja też ;)

plik 00099O.mov:
$ ffmpeg -i 00099O.mov 2>&1 | grep Stream
Stream #0:0(eng): Video: h264 (High 4:2:2 Intra) (ai15 /
0x35316961), yuv422p10le(pc, bt709), 1920x1080 [SAR 1:1 DAR 16:9],
113664 kb/s, 25 fps, 25 tbr, 2500 tbn, 174762.67 tbc (default)
Stream #0:1(eng): Audio: pcm_s16le (sowt / 0x74776F73), 48000 Hz,
mono, s16, 768 kb/s (default)
Stream #0:2(eng): Audio: pcm_s16le (sowt / 0x74776F73), 48000 Hz,
mono, s16, 768 kb/s (default)
Stream #0:3(eng): Audio: pcm_s16le (sowt / 0x74776F73), 48000 Hz,
mono, s16, 768 kb/s (default)
Stream #0:4(eng): Audio: pcm_s16le (sowt / 0x74776F73), 48000 Hz,
mono, s16, 768 kb/s (default)
Stream #0:5(eng): Data: none (tmcd / 0x64636D74), 0 kb/s

Jedna ścieżka video i cztery ścieżki audio. Zauważ że ścieżka video
ma bitrate 113tys kb/s więc nic dziwnego że masz problem z jej odtworzeniem
(wymaga bardzo mocnego komputera). U mnie smplayer odtwarza ale co
którąś klatkę wideo.

Mała konwersja:
$ ffmpeg -i 00099O.mov -crf 21 -map 0:0 video.mp4
I sprawdź teraz:
http://tmp.ttmath.org/audiotest/000990/video.mp4

Wyciągnięcie ścieżek audio:
$ for i in `seq 1 4`; do ffmpeg -i 00099O.mov -map 0:$i -aq 1
stream_$i.mp3; done
http://tmp.ttmath.org/audiotest/000990/stream_1.mp3
http://tmp.ttmath.org/audiotest/000990/stream_2.mp3
http://tmp.ttmath.org/audiotest/000990/stream_3.mp3
http://tmp.ttmath.org/audiotest/000990/stream_4.mp3
Wszystkie wyglądają na puste (szum).

plik 002266.m4a:
$ ffmpeg -i 002266.m4a 2>&1 | grep Stream
Stream #0:0(und): Audio: aac (mp4a / 0x6134706D), 48000 Hz, stereo,
fltp, 255 kb/s (default)

Jedna ściażka audio:
$ ffmpeg -i 002266.m4a -aq 1 stream.mp3
http://tmp.ttmath.org/audiotest/002266m4a/stream.mp3

plik 002266.mov:
$ ffmpeg -i 002266.mov 2>&1 | grep Stream
[...]

Jedna ścieżka wideo (także o olbrzymim bitracie) oraz cztery ścieżki audio.

Wyciągnięcie i kompresja video:
$ ffmpeg -i 002266.mov -crf 21 -map 0:0 video.mp4
http://tmp.ttmath.org/audiotest/002266mov/video.mp4

Wyciągnięcie i kompresja audio:
$ for i in `seq 1 4`; do ffmpeg -i 002266.mov -map 0:$i -aq 1
stream_$i.mp3; done
http://tmp.ttmath.org/audiotest/002266mov/stream_1.mp3
http://tmp.ttmath.org/audiotest/002266mov/stream_2.mp3
http://tmp.ttmath.org/audiotest/002266mov/stream_3.mp3
http://tmp.ttmath.org/audiotest/002266mov/stream_4.mp3
W stream_2.mp3 jakąś rozmowę słychać, reszta pusta (szum).

Połączenie wideo ze strumieniem audio nr 2 i zmniejszenie obrazu o połowę:
$ ffmpeg -i 002266.mov -crf 21 -map 0:0 -map 0:2 -filter:v
scale=in_w/2:in_h/2 video+audiostream2.mp4
http://tmp.ttmath.org/audiotest/002266mov/video+audiostream2.mp4

Do konwersji użyłem ffmpeg-a 2.2.4, daj znać czy pliki otwierają się na
Windowsie/Macu bo nie mam jak sprawdzić.
Tomek
rs
2014-08-07 20:18:36 UTC
On 8/7/2014 8:38 AM, Tomasz Sowa wrote:> Witam, dnia Wed, 06 Aug 2014
10:38:49 -0400
Post by Tomasz Sowa
Post by rs
Post by monter.FM
Będę rozkminiał jak uporam się pilną robotą.
ja tez. <rs>
a skoro wszyscy to ja też ;)
o matulu. wielkie dzieki za heroiczną prace.
Post by Tomasz Sowa
[...]
ale ja nie mam problemów z odtwarzaniem wideo z tego pliku. tu się
rozchodzi raczej o audio i zmajstrowanie tak, żeby audio i video było
razem bezproblemowo odtwarzane w środowisku windows, ale widzę, że dalej
to załatwiłeś.
Post by Tomasz Sowa
$ ffmpeg -i 00099O.mov -crf 21 -map 0:0 video.mp4
http://tmp.ttmath.org/audiotest/000990/video.mp4
w tym pliku nie ma audio. tzn są ścieżki, ale puste. jak już wcześniej
pisałem, wrzuciłem ten plik zanim nie na 100% upewniłem, czy jest ok.
Post by Tomasz Sowa
[...]
tak jest.
Post by Tomasz Sowa
[...]
tak jest. wszystko sie zgadza.
Post by Tomasz Sowa
[...]
na windows wszystko się otwiera. na macu nawet nie sprawdzam, bo tam się
oryginalne pliki otwierają, więc nie ma potrzeby kombinowac. jeszcze raz
super ultra dzięki za pomoc. <rs>
rs
2014-08-06 14:57:09 UTC
Post by monter.FM
Post by rs
jak to z softem na pc sprawa wyglada.
Będę rozkminiał jak uporam się pilną robotą.
a tak na szybciora, to nie znasz jakiegoś przyzwoitego i niedrogiego
softu na makówkę, do konwersji A/V. jak pisałem miro i handbrake odpada,
a macx wczytuje pliki, ale nie radzi sobie z dźwiękiem, ale mam tylko
wersje trial, choć w niej ponoć jedyne ograniczenie, to długość
materiału video do 5 minut. <rs>
rs
2014-08-06 15:44:31 UTC
Post by monter.FM
Będę rozkminiał jak uporam się pilną robotą.
z ostatnich doniesień, to sony vegas na windows wczytuje dźwięk, z
drugiego pliku, ale obrazu nie. no jaja jak berety. <rs>