Potrzebna wektorowa mapa polski z powiatami
Pol
2009-01-21 14:29:58 UTC
Witam serdecznie!

Potrzebuję na gwałt wektorowej mapy polski z zaznaczonymi powiatami, najlepiej
w formacie Corela .cdr . Przeszukałem połowę polskiej sieci i nie znalazłem
niczego, co mogłoby mnie zainteresować. Proszę o pomoc.
Potfur
2009-01-21 16:35:58 UTC
Post by Pol
Potrzebuję na gwałt wektorowej mapy polski z zaznaczonymi powiatami,
najlepiej w formacie Corela .cdr .
pdf
http://www.gugik.gov.pl/komisja/pliki/polska_2006-podzial_administracyjny.pdf

Potfur
Pol
2009-01-21 17:25:36 UTC
Post by Potfur
pdf
http://www.gugik.gov.pl/komisja/pliki/polska_2006-podzial_administracyjny.pdf
Jeśli nie ma możliwości przekonwertowania tego na pliki Corela, to raczej nie
bardzo mi pomogłeś. Chodzi mi o bardzo konkretny typ mapki - chciałbym same
województwa z powiatami, ew. z zaznaczonymi stolicami powiatów - i tylko tyle.
Na tej mapce, którą mi podesłałeś, jest tego za dużo. Mimo wszystko, dziękuję
za pomoc i czekam dalej ;)
iso
2009-01-21 17:18:36 UTC
witam,
Post by Pol
Potrzebuję na gwałt wektorowej mapy polski z zaznaczonymi powiatami, najlepiej
w formacie Corela .cdr . Przeszukałem połowę polskiej sieci i nie znalazłem
niczego, co mogłoby mnie zainteresować. Proszę o pomoc.
mam takie opracowanie w .SVF (Corel czyta),

ale nie wiem czy dokładnie to czego potrzebujesz,
określ dokładnie czy chcesz powiaty grockie,
czy z nazwami czy wszystkie na jednej mapce,
czy podzielone na województwa, itd. więcej szczegółów.

szczegóły na prv,

pozdrówka,
wr,
www.isonet.pl
Pol
2009-01-21 17:35:16 UTC
Post by iso
ale nie wiem czy dokładnie to czego potrzebujesz,
określ dokładnie czy chcesz powiaty grockie,
czy z nazwami czy wszystkie na jednej mapce,
czy podzielone na województwa, itd. więcej szczegółów.
Potrzebuję całą południową Polskę na jednej mapce. Nazwy mogą być, ale nie są
konieczne. Co do powiatów grodzkich, również nie mam dookreślonych wymagań.
Jeśli jesteś w posiadaniu takiej mapy - podeślij na maila, będę szalenie
wdzięczny.
a***@gmail.com
2018-04-21 19:10:22 UTC
Tu jest: http://divtag.pl/wektorowa-mapka-polski/ ;)