Analizator twarzy :)
s***@go2.pl
2007-01-16 11:48:47 UTC
Witam!
Poszukuje programu ktory potrafi zanalizowac rysy twrzy na podstawie
wczytanej fotografii i porownac je do tych zgromadzonych w swojej bazie
i wskazac podobienstwa do innych, czesto znanych osob :)
Program powinien posiadac mozliwosc przeprowadzenia symulacji starzenia
albo zmiany wygladu. Chodzi mi o narzedzie podobne do tego jakiego
uzywa policja. Slyszalem ze jest taki produkt na rynku ale nie mam
pojecia pod jaka nazwa sie ukrywa i jak go zdobyc :)
Z gory dzieki za pomoc.
Piotr Żebrowski
2007-01-16 20:24:42 UTC
Post by s***@go2.pl
[...]
jasne jasne w filmach wszystko da sie zrobic ;)

niestety bez czlowieka sie nie obedzie...

oczywiscie sa programy oparte na sieciach neuronowych ale do tego czego oczekujesz jeszcze im daleko.. bardzo
Piotr Bochaczyk
2007-01-16 20:36:39 UTC
Post by Piotr Żebrowski
oczywiscie sa programy oparte na sieciach neuronowych ale do tego czego
oczekujesz jeszcze im daleko.. bardzo
polimeryzowałbym

a może to magia?
--
GCA/ED d s+:++ a C++ ULA P+++ L+ E--- W+++ N+++ o+ K- w+++ O+ M+ V-
PS PE++ Y-- PGP- t-- 5-- X+ !tv R b+ DI-- D+ G e++ h--- r+++ z+++*
Piotr Żebrowski
2007-01-16 20:56:37 UTC
Post by Piotr Bochaczyk
Post by Piotr Żebrowski
oczywiscie sa programy oparte na sieciach neuronowych ale do tego czego
oczekujesz jeszcze im daleko.. bardzo
polimeryzowałbym
http://youtu.be/8ew6Jzbt9yU
a może to magia?
hahahaha dobre niestety to nadal jest reklama ;)

owszem owszem neich poszukam gdzie mailem ten soft ale do wspomnianych zastosowan mu jednak daleko

Pozdrawi
Piotr Żebrowski
2007-01-16 21:03:26 UTC
Post by Piotr Żebrowski
Post by Piotr Bochaczyk
Post by Piotr Żebrowski
[...]
no dobra.. pobaw sie tym http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php ;)

wyszlo ze jestem podobny do Nicky Byrne w 72% i do Michael Owen w 67% ;) i do patricka swayze hahahaha w 52%

Piotr Żebrows
Piotr Bochaczyk
2007-01-17 05:35:21 UTC
Post by Piotr Żebrowski
i do patricka swayze hahahaha w 52%
nooo i nie myli się zbytnio ten automat :D

jeśli o mnie chodzi to:
Rajiv Gandhi - 75% (kurde nawet bardzo podobny jestem :D)
Akhmad Kadyrov - 64%
James Joyce - 62%
Mick Jagger - 59% (zna ktoś dobrego chirurga plastycznego?)
Robbie Coltrane - 55% (dlaczego tak mało?)
Kris Kristofferson - 55% (wieeeelki ROTFL)

wracając do reklamy Lenovo
jednak ten system działa i to zgodnie z przewidywaniami na równi z
odciskiem palca... znaczy umie prawidłowo dopasować :D

ale słuchaj... wrzuciłem fotkę Patricka w ten automat i 99% zgodności
inna sprawa, że Gina Lollobrigida dostała 64% :)

w świetle powyższego coś w tym jednak jest :D
--
GCA/ED d s+:++ a C++ ULA P+++ L+ E--- W+++ N+++ o+ K- w+++ O+ M+ V-
PS PE++ Y-- PGP- t-- 5-- X+ !tv R b+ DI-- D+ G e++ h--- r+++ z+++*
Piotr Skwarna
2007-01-17 09:17:35 UTC
OT ciekawostka :)
rezist.com
2007-01-17 16:36:26 UTC
J.D. Fortune 71%
Orlando Bloom 64%
Joaquin Phoenix 61%
Mark Ruffalo 60%
Matthew Brodderick 55%
Michael Stipe (54%)

Normalnie jestem kfiazdor!

:D
--
tomek nowak
http://rezist.com
http://icic.pl
tarcamion
Wow... jestem podobny od Hlmuita Khla do Ricky Martina...
Rebelek @wp.pl>
2007-01-17 18:59:03 UTC
Post by tarcamion
Wow... jestem podobny od Hlmuita Khla do Ricky Martina...
U mnie Jason Lee i Bill Gates. LOL
--
_ _ _ .~^~^~^~^~^~^~^~.
.` `-`' ,-` | Maciej Osyda |
'._.-._`_, +~^~^~^~^~^~^~^~+
Ewa Tatarelis
2007-01-17 16:29:51 UTC
fajne
ja do Pam Anderson w 75% tak samo Christina Aquilera i Penelope Cruz w 71%
... :)))) zdawalo mi sie ze to rozne typy urody ;)))
Ewa Tatarelis
Post by Piotr Żebrowski
Piotr Żebrowski
szczypiorski
2007-01-17 20:37:09 UTC
Post by Ewa Tatarelis
fajne
ja do Pam Anderson w 75% tak samo Christina Aquilera i Penelope Cruz w 71%
Pokash fotkem :)
szczypiorski
Piotr Żebrowski
2007-01-17 22:31:19 UTC
Post by szczypiorski
Post by Ewa Tatarelis
fajne
ja do Pam Anderson w 75% tak samo Christina Aquilera i Penelope Cruz w 71%
Pokash fotkem :)
pokaz wyciag z konta ;)

Pozdra
p***@gmail.com
2017-10-07 20:18:10 UTC
Mam pytanie jak nazywa sie niejsce,gdzie można przeprowadzać rekonstrukcje twarzy
s***@go2.pl
2007-01-17 00:44:01 UTC
Post by Piotr Żebrowski
jasne jasne w filmach wszystko da sie zrobic ;)
niestety bez czlowieka sie nie obedzie...
oczywiscie sa programy oparte na sieciach neuronowych ale do tego czego oczekujesz jeszcze im daleko.. bardzo
To w takim razie czego uzywa policja do portretow poszukiwanych,
symulacji zmian wygladu, stazenia sie?
petergriffin
2007-01-17 08:16:57 UTC
Post by s***@go2.pl
To w takim razie czego uzywa policja do portretow poszukiwanych,
symulacji zmian wygladu, stazenia sie?
Rysowników
--
pozdr
pg # GT: petergriffin PL
http://www.flickr.com/photos/***@N00/sets/
camel
2007-01-17 10:43:53 UTC
Post by petergriffin
Post by s***@go2.pl
To w takim razie czego uzywa policja do portretow poszukiwanych,
symulacji zmian wygladu, stazenia sie?
Rysowników
Eeeee! Przecież wszyscy widzieliśmy na filmie, jak zdjęcie z
czarno-białej kamery przemysłowej wyostrza się, nabiera koloru,
powiększa i wyraźnie widzimy twarz bandziora! CIA już to ma (kupili z
Hollywood). Kiedyś pokazywali analogową wersję w MuppetShow, nazywało
się to "twarzozmian".

camel[OT]
-Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.
d***@gmail.com
Bazy danych, paru filtrów i grafika? ... Nn o teraz zdaje się muszą czekać na komisję gryzipiorkow jakisch trzech zdaje się. Jeśli chcą uzyskać nowy materiał z CCTV, itp. 😉.
ąćęłńóśźż
2020-12-27 18:55:32 UTC
Przykładowo aplikacja DS Photo (Synology) wyszukuje zgromadzone fotografie wg twarzy, przynajmniej eksperymentalnie.

-----
DajPen
2017-12-01 15:05:46 UTC
Post by s***@go2.pl
[...]
Policja uzywa bazy i kartotek (niestety nie udostepnai nawet za oplata) potem to juz skrypt.. w google labsach/experiments projektach poszukaj, tam swego czasu goscie rzucali sporo skryptow globalnych o zblizonym dzialaniu, wyszukiwanie podobienstw z okreslonych punktow foty, analizowanie ruchu itp automaty do kopania w globalnych zasobach. Tylko sporo czytania i testow ;). Kiedys tam utknalem na pare miesiecy z powdu modowania glupiego filtra do AE ;).

Gotowca appke raczej nie drapniesz. Jesli to z zamknietymi parametrami i bedziesz uzalezniony od tworcy. Popytaj na githubie i po tego typu forach.