Ostatni wers w InDesign
k***@kiwisen.com
2015-11-02 12:05:32 UTC
Witam, mam taki problem w InDesignie, właściwie od lat.
Bywa że ostatni wers w akapicie wisi nieco niżej niż powinien i jest to widoczne "gołym okiem". W ustawieniach interlinia jest tak sama dla całego akapitu, a jednak ostatni wers wyraźnie odstaje w dół.
Ma ktoś podobne doświadczenia lub wie co z tym zrobić (nie chodzi o ręczną zmianę interlinii bo to oczywiste)
zrzut:
k***@kiwisen.com
2015-11-02 12:07:24 UTC
zapomniałem zrzutu:
https://drive.google.com/file/d/0B1raGtmjF8UnWTFfUWV0Q2h3NW8/view?usp=sharing
Agent0700
2015-11-02 12:49:59 UTC
Post by k***@kiwisen.com
https://drive.google.com/file/d/0B1raGtmjF8UnWTFfUWV0Q2h3NW8/view?usp=sharing
po kropce postaw enter, ale w taki sposób, że postaw kursor przed
kropką, potem w prawo strzałką raz i enter.

Powiedz czy zadziała.

k***@kiwisen.com
2015-11-02 12:56:17 UTC
... dzięki, działa. Niemniej jednak to dziwny feler InDyka.
Agent0700
2015-11-02 13:43:54 UTC
Post by k***@kiwisen.com
... dzięki, działa. Niemniej jednak to dziwny feler InDyka.
to nie jest feler Indyka :-)

Po prostu na końcu jest jakiś znak z większą interlinią, przenosisz go
do następnego akapitu wstawiając enter :-)

Możesz też go skasować i też linia dojdzie na miejsce.

Pozdrawiam

Jacek
PureNick
2015-11-02 20:12:54 UTC
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Agent0700
Post by Agent0700
Post by k***@kiwisen.com
[...]
A nie chodzi przypadkiem o ustawienie pod tytułem
"stosuj interlinię do całych akapitów" (czy jakoś tak)?

Pozdruffka
--
http://ibozaur.w.zax.pl/