Grafik płakał jak projektował...
twistedme
2015-08-19 14:32:48 UTC
Lekko mnie zatkało.

http://www.wykop.pl/link/2708301/reklama-zytniej-na-facebooku/

Jak to jest w ogóle możliwe? Tzn. mogę uwierzyć w to, że jedna osoba
jest niedouczonym ignorantem i debilem, ale to chyba musiało zobaczyć po
drodze parę osób. I nikt nie zapytał skąd to zdjęcie i co właściwie
przedstawia? No bo chyba nie ze stocka? A jeżeli ze stocka, to nie pod
hasłem "huczna impreza"... Mało tego, przecież nie trzeba być
historykiem, żeby zobaczyć emocje i zakrwawioną twarz na tym ujęciu.

Jakoś nie chce mi się wierzyć też tym, którzy mówią, że to specjalnie w
myśl zasady "nie ważne jak mówią..."

Nie wiem, nie potrafię sobie tego logicznie wytłumaczyć.
Jedna z bardziej żenujących wpadek ever.
Grzegorz Staniak
2015-08-19 15:20:04 UTC
Post by twistedme
[...]
Skąd wiesz, że to wpadka? Benetton swego czasu się wylansował jadąc
na kontrowersjach. Może to nowa strategia na użytek w internecie, tu
się trudno z czymkolwiek przebić. A tak, to jest szansa na wiral,
a wtedy się przeprosi, wyjaśni, podyskutuje... Nieważne jak, ważne
żeby mówili.

GS
--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail *dot* com>