Brak czcionki w programie Hornil StylePix Pro
kapitalikk
2015-08-25 05:43:53 UTC
Dzień dobry
Jak wspomniałem w tytule
Mam Windows XP SP3
Mam Word też legalny i piszę w nim polskimi czcionkami
Zainstalowałem program graficznyb Hornil StylePis pro. Jest fajny. Nawet
zapłaciłem za wersję pro i rozpocząłem zabawę.
Kiedy kopiuję polskie teksty napisane np. czcionką Arial to oczywiście
mam polskie czcionki skopiowane ale jeśli staram się cokolwiek napisać z
klawiatury, to w momencie, kiedy wciskał przycisk "alt" jeszcze nic się
nie dzieje, ale jak nacisnę dodatkowo np."e", to zmienia mi się okno
narzędziowe, jakby to był skrót. Żadna litera nie jest wpisywana.
Sprawdziłem w programie jest wiele skrótów ale "alt" oraz
"a,e,s,z,x,c,n,o" nie jest żadnym skrótem w programie. Chyba że nie
zauważyłem.
Zainstalowałem sobie program Windows Hotkey Explorer aby zobaczyć, który
program mi wprowadza konflikt w kombinacji klawiszy "alt" ale program
nic nie wskazuje.
Nie mogę wpisać polskich czcionek i juuuż.
Bardzo chciałbym mieć możliwość wpisywania polskich czcionek.
Proszę o sugestie i pomoc.
Pozdrawiam

PS
Nadmieniam, że starałem się napisać do producenta programu ale nie
dostałem odpowiedzi. Może tłumaczenie translatorem google było
niewłaściwe a języków nie znam na tyle aby konwersować.
guciU
2015-08-25 19:52:16 UTC
Użytkownik "kapitalikk" napisał w wiadomości grup

[...]

Zwykle program do karty graficznej używa tych skrótów...

g u c i U
kapitalikk
2015-08-26 06:34:26 UTC
Post by guciU
[...]
Guciu
ale wspomniałem, że w wordzie piszę normalnie i wciskanie "alt" "a,
o,z,x,c,s," nie przeszkadza i mogę pisać polskie litery.
Tego nie mogę zrozumieć.
Wordowi i innym programom nie przeszkadza krogram karty a w programie
Hornil StylePix przeszkadza.

Pozdrawiam
Neevor
2015-09-02 22:45:57 UTC
Post by kapitalikk
Nie mogę wpisać polskich czcionek i juuuż.
Bardzo chciałbym mieć możliwość wpisywania polskich czcionek.
Proszę o sugestie i pomoc.
tylda (lewy górny róg klawiatury) a potem literka

na przykład ~a da w wyniku ą, itd
--
GCA/ED d s+:++ a C++ ULA P+++ L+ E--- W+++ N+++ o+ K- w+++ O+ M+ V-
PS PE++ Y-- PGP- t-- 5-- X+ !tv R b+ DI-- D+ G e++ h--- r+++ z+++*