Adobe Acrobat CS6 - problem
mmt
2023-04-18 09:31:29 UTC
Dzień dobry,
piszę z wielką nadzieję, że grupa nadal działa...
mam pytanie odnośnie pakietu Adobe CS6.

Na nowym komputerze mam zainstalowany Windows 11 Pro.
Zainstalowałam na nim również zakupiony wiele lat temu Adobe CS6 w wersji Web & Design Premium i wszystko śmiga bez problemu poza programem Adobe Acrobat X Pro (wersja 10.1.1), który to włącza się i po kilku sekundach samoistnie zamyka.
Wiem, że ta wersja oprogramowania jest już stara i nie wspierana przez firmę Adobe, wiem również że wszystkie aktualizacje do tej wersji Acrobata zostały wykasowane z serwerów Adobe, wiem również, że firma Adobe odcina się od jakiejkolwiek komunikacji w tym temacie (kontaktowałam się z nimi wczoraj).

I stąd pytanie, aktem desperacji, czy ktoś z Was miał może taki problem albo zna jego rozwiązania albo ma jakikolwiek pomysł co można by zrobić, żeby jednak nie przesiadać się na Acrobata w chmurze za zbyt wiele monet dla mnie w tej chwili?

Będę wdzięczna za pomoc...

pozdrówki - mmt
PureNick +
2023-04-18 12:09:08 UTC
Post by mmt
[...]
Trafiłem na jakieś aktualizacje:
https://helpx.adobe.com/pl/acrobat/kb/update-patch-acrobat-reader-10.html
Mam nadzieję że pomoże :)
~~PP~~SF~~
mmt
Bardzo dziękuję, to również udało mi się znaleźć i niestety nie wiele dało się z tym zrobić ;)
k***@kiwisen.com
2023-04-19 06:43:05 UTC
Post by mmt
Dzień dobry,
piszę z wielką nadzieję, że grupa nadal działa...
mam pytanie odnośnie pakietu Adobe CS6.
Serwus,
nie pomogę za dużo.
Powiem tylko że mam Win X Pro zaktualizowanego do Windowsa 11. Na Windowsie X miałem zainstalowany pakiet Adobe CS5 włącznie z Acrobatem X Pro i po przejściu na Win 11 nadal wszystko śmiga bez problemu.

Powodzenia,
może ponowna instalacja Acrobata?
k***@kiwisen.com
2023-04-19 07:25:09 UTC
Post by mmt
[...]
... Przypomniałem sobie - miałem tak samo, Acrobat zamykał się zaraz po odpaleniu. Ale to było jeszcze na Windowsie X. Szczerze, nie pamiętam co zadziałało ale w końcu wróciło do normalnej użyteczności (bo bez Acro Pro to ciężko)
Ale sądząc po mojej nikłej wiedzy komputerowej nie musiałem robić niczego strasznego.
Może faktycznie zainstalowałem ponownie Acrobata albo nawet cały pakiet.
mmt
2023-04-19 12:05:26 UTC
Post by mmt
[...]
Bardzo dziękuję, problem rozwiązany - wystarczyło przekopiować folder Acrobata ze starego komputera (bo zawierał teraz już niedostępne aktualizacje) w miejsce folderu Acrobata na nowym komputerze i jakimś cudem to zadziałało. Jeśli ktoś miałby podobny problem - polecam takie dziwaczne rozwiązanie.