Numerki do CS3,
Neevor
2014-06-23 09:06:11 UTC
Cześć,

Kołacze mi się w pamięci, że Adobe udostępniło kiedyś numery seryjne do CS3.
Pamięta ktoś ten adres. Akurat mam potrzebę instalacji, a nie posiadam pod ręką numerków no i nie zdeaktywowałem mojej wersji - pamiętam, że były z tym jakieś problemy.

Pomożecie?
GAD Zombie
2014-06-23 11:34:52 UTC
Post by Neevor
[...]
Poważnie? I co, w ten sposób PS CS3 stawał się darmowy? Czy jak?
--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/
http://gry-samochodowe.gad.art.pl/
twistedme
2014-06-23 12:11:50 UTC
Post by GAD Zombie
Post by Neevor
[...]
Nie, wszystko zostało po staremu, tylko wyłączyli serwery aktywujące cs2
i dlatego wystawili wersje już aktywowane dla posiadaczy, którzy
chcieli/potrzebowali przeinstalować sobie pakiet.
GAD Zombie
2014-06-23 12:36:04 UTC
Post by twistedme
Post by GAD Zombie
[...]
A, to rozumiem :) Trochę mnie poraziło, że Adobe dałoby CS3 za darmo ;)
twistedme
2014-06-23 13:08:17 UTC
Post by GAD Zombie
Post by twistedme
Post by GAD Zombie
[...]
No, była swego czasu niezła burza o to. Ludzie pisali na forach Adobe
elaboraty, podpierali się jakimiś mniej lub bardziej wiarygodnymi
prawniczymi wywodami, że skoro wystawili, to można legalnie używać, inni
mówili, że to ciche przyzwolenie ze strony Adobe - w końcu to dość stary
soft, itd. itp. Nie śledziłem potem dyskusji, więc nie wiem na czym w
końcu stanęło.
Neevor
2014-06-24 05:50:21 UTC
Nie �ledzi�em potem dyskusji, wi�c nie wiem na czym w
ko�cu stan�o.
Byłem przekonany, że to CS3. Szkoda.

OIDP ostatecznie Adobe powiedziało, że numerki są tylko dla legalnych posiadaczy licencji i nie sankcjonują używania nielegalnej kopii softu.

Dzięki za pomoc.
twistedme
2014-06-30 10:55:23 UTC
Post by Neevor
[...]

No właśnie tam chyba o to chodziło, że kopia nie jest nielegalna, tylko
ściągnięta z serwera adobe - legalnie :), a w postanowieniach licencji
nie było jasno opisane, ale jak mówię, nie pamiętam jak to było w
szczegółach.

twistedme

https://www.adobe.com/cfusion/entitlement/index.cfm?e=cs2_downloads#
PureNick
2014-06-30 10:50:57 UTC
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Neevor
Post by Neevor
[...]
Nie pomożemy, bo to chodziło o CS2, a nie CS3.
;)

Pozdruffka
--
http://ibozaur.w.zax.pl/