Adobe Photoshop (plus Design Collection)
Gabriel Zastawnik
2018-11-07 09:30:21 UTC
Dzień dobry,

Pytanie kompletnie z pogranicza - czy jeszcze jest zainteresowanie
stacjonarnymi wersjami PS? Czy już wszyscy przeszli na chmurę?

Mam do sprzedania, zakupiony przed wieloma laty od jednego z grupowiczów
(pozdrawiam Panie Zbyszku:) ) Design Collection w pakiecie z Photoshop 6.0,
Illustratorem 10 CE, InDesignem 2.01 CE, Acrobatem 5.05 CE. Do tego komplet
instalek amerykańskich. Wszystko w pudełku z instrukcjami. Następnie przez
szereg lat uaktualniałem Photoshopa, az skończyłem na Adobe Photoshop CS6.
Wszystko oryginalne, z dowodami zakupów. Kupowałem jako osoba fizyczna, więc
zakup Design Collection jest na umowę k-s, a uaktualnienia PS z oficjalnych
sklepow miały dołączane f-ry.

Ponieważ odchodzę z tej branży to zastanawiałem się nad sprzedażą, ale
kompletnie nie wiem jaka może być wartość.

Jakieś sugestie?

Pozdrawiam

Gabriel
henry
2018-11-28 07:34:46 UTC
wg. mnie to nadal bardzo wartościowy pakiet, może za stary do pracy w
drukarni ale dla freelancera idealny zakup zważywszy na chore ceny
abonamentu na CC. W poligrafii naprawdę nic się nie dzieje od lat i te
wszystkie wodotryski w nowych pakietach niewiele wnoszą, zawodowiec
zrobi to samo w photoshopie 5 co inny w CC, może czasami się więcej
napracuje ale też zaoszczędzi na mocnym kompie jaki jest potrzebny do
sprawnej pracy w CC.. Myślę że ze 2 tys. spokojnie można dostać za to
jeśli kwity są czyste i da się przenieść licencję..