Jak w Photoshopie zrobić odbicia światła od biżuterii
Marek
2016-12-27 17:36:48 UTC

Chodzi mi konkretnie o efekt "gwiazdki" jaki powstaje w obiektywie
aparatu fotograficznego. Taki jak przy zastosowaniu "star filter".

Zależy mi na realistycznym w/w efekcie. Przepatrzałem kilka tutoriali na
Youtube ale był zmarnowany czas póki co. Wszystkie one dorysowywały
biały krzyżyk. Zero realizmu.

Oczywiście nie tylko o biżuterię chodzi ale na niej najłatwiej
wytłumaczyć w czym rzecz.
Marek
t***@wp.pl
2017-04-08 14:05:40 UTC
Myślę, że po pierwsze podglądał bym efekt światła na zdjęciach biżuterii.
A potem to porysował bym takie świetlne refleksy i skorzystał ze nakładania warstw, zwłaszcza rozjaśnienie, ekran, nakładka.

---
http://strony-www.tworze.com/