Czym otworzyc plik .DAT?
Huaskar
2005-11-16 20:25:09 UTC
Hello!

Czym otworzyc kod kreskowy zapisany w formacie DAT?

H.
igoR szczurka
2005-11-16 20:45:55 UTC
Post by Huaskar
Czym otworzyc kod kreskowy zapisany w formacie DAT?
Że zapytam głupio: Dostałeś toto e-mailem?

Jeśli tak, to poproś by przesłano ponownie.
igoR szczurka |'_> FAQ grupy pl.comp.dtp
igor[a]veo.pl / | http://dtp.art.pl
---=============\___DD GG:5239818 / Skype:igor_sz
Huaskar
2005-11-16 20:47:46 UTC
Post by Huaskar
Czym otworzyc kod kreskowy zapisany w formacie DAT?
¯e zapytam g³upio: Dosta³e¶ toto e-mailem?
Je¶li tak, to popro¶ by przes³ano ponownie.
Dokladnie. Czy to po prostu uszkodzony EPS?

H.
Jerry
2005-11-16 21:12:52 UTC
Post by Huaskar
Czym otworzyc kod kreskowy zapisany w formacie DAT?
Zobacz, czy to nie jest aby zwykły .zip z rozszerzeniem .dat.
Ja dostaje takich mnostwo od klientow z zagranicy - nie wiem, czym to
pakują, ale otwiera to zwykły archiwizer jako zipy.
ZeN
2005-11-16 22:12:40 UTC
Post by Huaskar
Post by igoR szczurka
Post by Huaskar
Czym otworzyc kod kreskowy zapisany w formacie DAT?
Że zapytam głupio: Dostałeś toto e-mailem?
Jeśli tak, to poproś by przesłano ponownie.
Dokladnie. Czy to po prostu uszkodzony EPS?
podejrzyj nagłówek pliku...
ja dzisiaj też dostałem taki plik
ale w nagłówku było że to pdf... zmieniłem rozszerzenie i voila...

ZeN